KT ، “اهداف” در بازار هتل های AI در عصر دست نخورده ها

[ad_1]

[보안뉴스 박미영 기자] از سال 2009 ، بازار هتل های داخلی با سرعت متوسط ​​رشد سالانه (CAGR) 12.1٪ به سرعت رشد کرده است ، اما این صنعت در تلاش است تا بحران دیگری را از گسترش کرونا 19 ، که سال گذشته آغاز شد ، تغییر دهد. هتل ها محصولات متناسب با کار از خانه را می فروشند یا خدمات “دست نخورده” را متناسب با سطح مهمانان گسترش می دهند.

[사진=KT]

KT AI Hotel ، یک سرویس هتلی بدون سر و صدا و نمایندگی است که در دوران تاجگذاری بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ، یک سرویس هوش مصنوعی را فراهم می کند که نیازی نیست مهمانان مستقیماً با اشیا تماس بگیرند یا با کارمندان روبرو شوند.

KT AI Hotel اولین شرکت فرعی ماریوت است که پس از ادغام در هتل جهانی زنجیره ای Accor و Hyatt ، خدمات هتل AI را در مجموع 35 هتل و 7200 اتاق (براساس قرارداد ژانویه 2021) گسترش داد. من انجام دادم. با مجموع 1883 هتل ثبت شده و 154000 اتاق و مقیاس پذیری جهانی در کره ، انتظار می رود بازار هتل های AI با ابتکار KT در آینده رشد چشمگیری داشته باشد.

KT از راه اندازی KT AI Hotel ، یک سرویس نوآوری دیجیتال هتل پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) و رباتیک در Daegu Marriott Hotel & Residence خبر داد. Hotel KT AI یک سرویس راحتی غیر حضوری است که به مهمانان امکان کنترل نور اتاق و وسایل ، گوش دادن به موسیقی و لذت بردن از خدمات دربان را از طریق ربات های هتل از طریق دستورات صوتی Gig Genie برای هوش مصنوعی می دهد. .

ربات AI Hotel ، شامل KT AI Hotel ، یک ربات AI است که در دسامبر 2019 توسط KT معرفی شده و از فناوری های مدرن ICT مانند نقشه برداری فضا و رانندگی خودکار استفاده می کند. هنگامی که میهمانان هتل امکانات رفاهی مانند حوله و آب بطری را درخواست کنند ، یک ربات می آید و آنها را تحویل می دهد. این امر منجر به افزایش کیفیت خدمات و کارایی عملکرد هتل با کاهش ساعات کار ساده کارمندان می شود.

هتل KT AI در تمام 190 اتاق هتل Daegu Marriott Hotels & Residences معرفی خواهد شد و اولین کسی است که خدمات هوش مصنوعی AI Stay را به طور انحصاری برای اقامتگاه های Marriott Residences معرفی می کند. AI Stay سرویسی است که از طریق صفحه مخصوص تلویزیون اتاق ویژگی های دربان مانند پیام رسانی ، اطلاعات مربوط به امکانات و درخواست محصولات را فراهم می کند. خدمات Gi Genie و Olleh TV که فقط در خانه از جمله وقت ، تماس ، زمین کودکان ، مدرسه در خانه و بازی ها در دسترس بودند ، همچنین می توانند در محل اقامت ، محل اقامت و مدیریت اینترنت اشیا از طریق پد دیواری نیز امکان پذیر است. می توانید همزمان از راحتی هتل و خانه لذت ببرید.

“راه حل کنترل پارکینگ هوش مصنوعی KT” همچنین برای هتل و اقامتگاه Daegu Marriott اعمال شد. کنترل دستی دستی اتوماتیک این خودرو عملکردهایی را برای بهبود اطلاعات پارکینگ و بهبود محیط پارک فراهم می کند. به طور خاص ، راه حل Cloud AI LPR (شناسایی شماره خودرو) که شامل فناوری KT AI است ، امکان شناسایی پلاک های جدید یا آسیب دیده را فراهم می کند و خدمات کاملی را برای ورود و خروج حضوری مهمان فراهم می کند.

معاون رئیس جمهور Song Je-ho ، رئیس بخش تجارت همگرایی KT AI / DX ، گفت: “با کرونا 19 ، هتل ها اولویت های خود را برای خدمات حضوری افزایش داده اند و راه حل های نوآوری در هتل های دیجیتال KT AI باعث افزایش عزت می شود. هتل های لوکس. “ما به ارائه خدمات و امکانات رفاهی متمایز برای صنعت هتلداری از طریق راه حل های AI B2B ادامه خواهیم داد. “
[박미영 기자([email protected])]

www.boannews.com) پخش غیرمجاز-توزیع مجدد ممنوع>

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.