[ad_1]
[보안뉴스 박미영 기자] از آنجا که فناوری های دیجیتال مانند هوش مصنوعی و داده های بزرگ به تدریج آینده شرکت ها را تعیین می کنند ، یک مطالعه نشان می دهد که شرکت های محلی هنوز به تحول دیجیتال پاسخ نمی دهند. در نتیجه نظرسنجی اخیر اتاق بازرگانی و صنایع کره درباره “آگاهی شرکت ها از پاسخ تحول دیجیتال” در بین 300 کارمند دفتر ، فقط 38.7٪ از پاسخ دهندگان سطح پاسخ به تحول دیجیتال شرکت های مرتبط را مثبت ارزیابی کردند ، در حالی که پاسخ کافی نبود و به 61.3٪ رسید.
تحول دیجیتال به کلیه فعالیت هایی گفته می شود که با ادغام فن آوری های دیجیتال مانند هوش مصنوعی و داده های بزرگ در کل تجارت مانند تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی ، عملکرد و ارزش های نوآورانه شرکت را بهبود می بخشند. هنگامی که به سطح پاسخ گویی توسط بخش نگاه می کنید ، “عملکرد تجاری با استفاده از فناوری های دیجیتال” به عنوان جلسات غیر حضوری و گزارش های آنلاین ، بیشترین ارزیابی مثبت را دریافت کرده است. علاوه بر این ، ارزیابی مثبت در زمینه “جمع آوری و استفاده از داده” در فعالیت های تولید و بازاریابی پیش بینی شده است. تلاش ها برای “پرورش استعداد دیجیتال” و “یافتن فرصت های شغلی از طریق فن آوری های دیجیتال” نسبتاً ناکافی ارزیابی شد.
اتاق بازرگانی و صنایع کره (KCCI) گفت: “اگرچه دیجیتال سازی به دلیل COVID-19 بسیار پیشرفت کرده است ، اما سطح کلی تحول دیجیتال هنوز ناکافی است.” فن آوری لازم است. “
سنگ اندازی در تحول دیجیتال شرکت ها ، مسئولیت پذیرترین “زیرساخت های نهادی و اجتماعی” (35.1٪) اشاره شد که مشکل بزرگ این است که سیستم حقوقی با تغییرات فناوری به روز نیست و زیرساخت های جامع آموزشی به درستی استعدادهای دیجیتال را تغذیه نمی کند. بسیاری از کارمندان ادارات مشکلات داخلی را موانع ذکر کردند. به طور خاص ، آنها به عنوان مشکلات “عدم تمایل به تغییر (8/31 درصد)” ، “فرهنگ سازمانی قوی (5/20٪)” و “کمبود فناوری (6/9٪)” عنوان می کنند.
از طرف دیگر ، وقتی از تحول دیجیتال س askedال می شود ، “قطب بندی دیجیتال” با 41.7٪ از کل پاسخ دهندگان بیشترین پاسخ را دارد. اگرچه مشکلی در انطباق با زندگی کاری و اجتماعی طبقه حاشیه نشین دیجیتالی به عنوان سالمند وجود دارد ، اما به نظر می رسد این واقعیت را نشان می دهد که تفاوت زیادی بین صنایع و اندازه شرکت در استفاده از فناوری های دیجیتال وجود دارد. متعاقباً ، بیشتر کارمندان اداری “نشت داده و حمله به حریم خصوصی” (28.1٪) و “از دست دادن شغل و اضطراب (22.2٪)” را انتخاب کردند و برخی از پاسخ دهندگان نگران “کاهش ارتباطات و همکاری (7.9٪)” بودند.
پروفسور چوی جائه بونگ از دانشگاه Sungyunkwan گفت: “ارزیابی تأثیر فناوری های جدید دیجیتال بر همه مشاغل دشوار است ، اما ناامنی شغلی تجربه شده توسط هر کارمند بیشتر و بیشتر می شود. این فرصتی برای تسریع در انتقال خواهد بود. “
وقتی از آنها خواسته شد که در دوره تحول دیجیتال از شرکت ها چه می خواهند ، “نگهداری شغل” (35.1٪) اولین انتخاب است. به نظر می رسد در روند تحول دیجیتال ، کارمندان تحت تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم قرار گرفته اند و نگرانی ها در مورد استخدام و جابجایی کارگران غیرفعال منعکس شده است. سپس “حل قطبش دیجیتال” (5/27٪) ، “نمایش کارآفرینی جدید به عنوان یک روح چالش برانگیز (9/20٪)” و “تقویت ارتباط با جامعه (9/14٪)” نیز بعنوان نقش انتخاب شدند که شرکتها باید در دوره تحول دیجیتال
جئون این سیک ، رئیس تیم سیاست های صنعتی اتاق بازرگانی کره ، گفت: “تحول دیجیتال فرصت های جدیدی را برای شرکت ها و افراد فراهم می کند ، اما به طور حتم افرادی هستند که در روند انتقال با مشکل روبرو می شوند. ما فعالانه به تحول دیجیتال پاسخ می دهیم تا در آینده به طور فعال به مشاغل جدید پاسخ دهیم. زمان آن فرا رسیده است که روحیه کارآفرینی جدیدی ایجاد شود که ضمن پرورش آنها به مشکلات اجتماعی مورد انتظار علاقه مند باشد. “
[박미영 기자([email protected])]
www.boannews.com) پخش غیرمجاز – بدون توزیع مجدد>
[ad_2]