کارگاه حفظ حریم خصوصی اپل و فیس بوک ، Gae Chin Do Chin

[ad_1]

سیاست جدید اپل در زمینه آگاهی از مصرف کنندگان در مورد رفتار کاربران برای ردیابی برنامه ها به همان صورت که هست ، فیس بوک از آن به عنوان چارچوب انحصاری اپل انتقاد می کند …[보안뉴스 문가용 기자] جنگ بین فیس بوک و اپل شدید است. این مبارزه همچنین به حریم خصوصی مصرف کننده و رفتار تبلیغاتی هدفمند توسط شرکت های فناوری اطلاعات مربوط می شود. این اپل بود که بازیکن را زد. هر کدام با به روزرسانی iOS 14

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *