[ad_1]
[보안뉴스 박미영 기자] به دنبال مرگ گذرگاه عابر پیاده در سال 2019 در منطقه محافظت از کودکان (سپتامبر 2019) و مرگ یک اتوبوس مدرسه (مه 2019) ، درخواست ملی برای ایمنی کودک ادامه یافت و سیاست ها و قوانین مختلفی برای جلوگیری از حوادث جاده ای ترویج شد. فرزندان. بر این اساس ، وزارتخانه های مربوطه و مقامات محلی “تدابیری را برای تقویت ایمنی ترافیک در مناطق محافظت از کودکان” آماده کرده اند که 52 وظیفه دقیق را در پنج منطقه تا سال 2024 انجام می دهد.
هدف از این پروژه کاهش تعداد مرگ های ناشی از حوادث رانندگی کودکان در مناطق محافظت از کودکان به “صفر” تا سال 2022 و کاهش تعداد مرگ های ناشی از حوادث رانندگی کودکان تا هفتم در OECD تا سال 2024 بود. علاوه بر این ، آموزش ، روابط عمومی ، مقررات و مقررات تقویت شده است تا رانندگان بتوانند ایمن رانندگی کنند و شرایط جاده و امکانات بهبود یافته است به طوری که حتی اشتباه یک راننده منجر به تصادف نمی شود.
به همین ترتیب ، وزارت اداره عمومی و امنیت ، آژانس پلیس ملی و اداره ترافیک یک نظرسنجی از سایت های ایمنی در مناطق حفاظت شده به عنوان یک طرح بهبود متوسط و بلند مدت برای نگهداری منظم و جامع در مناطق حفاظت شده و یک سیستم مدیریت یکپارچه ملی انجام دادند. . ورود داده ها از سیستم مدیریت اطلاعات یکپارچه برای منطقه حفاظت شده ، که در سال 2020 تکمیل شده و قرار است در سال 2021 برای شهروندان اعلام شود ، به درستی وارد نشده است.
با توجه به “اطلاعات جاسازی شده در مورد سیستم مدیریت داده یکپارچه برای وضعیت اطلاعات وارد شده” ، ارائه شده توسط قانونگذار حزب عدالت Ann Jo Lee (کمیته ایمنی اداری شورای ملی) توسط سازمان ترافیک جاده ، از آوریل در این سال نرخ ورود اطلاعات سیستم مدیریت یکپارچه منطقه حفاظت از کودکان (٪) 66.5٪ در سراسر کشور بود.
دولت های محلی با نرخ اجرای پایین اینچئون 62.9٪ ، گیونگی 61.7٪ ، جئولانام-do 58.0٪ ، گنگ وون 49.9٪ ، Jeollabuk-do 41.0٪ و سئول 5.9٪ هستند. در مورد مناطق حفاظت از کودکان در سئول ، که کمترین میزان معرفی را نشان می دهد ، فقط 102 نفر از 1716 نفر دریافتند که آنها اطلاعات دقیق مربوط به منطقه حفاظت شده ، امکانات ایمنی و لوازم جانبی جاده را وارد کرده اند.
سیستم مدیریت اطلاعات منطقه حفاظت شده یکپارچه برای ارائه اطلاعات به موقع در مورد مناطق و امکانات حفاظت شده به رانندگان و عابران پیاده می باشد و برای مدیریت سیستماتیک داده هایی که قبلاً به صورت دستی مدیریت نشده بود تا منعکس کننده تغییرات باشد ، ارتقا یافته است. این مزیت همچنین این است که با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در زمان واقعی با سازمان های مرتبط ، کار اداری را ساده می کند.
به گفته مقامات ، در مورد سئول که سهم بسیار کمی را نشان می داد ، سایتی تحت وب وجود داشت که اطلاعات مربوط به ترافیک را به تنهایی مدیریت می کند ، بنابراین اجرای آن به تأخیر افتاد ، اما این سایت سیستم مدیریت ایمنی ترافیک سئول است GIS به منظور اعطای وضعیت نصب تجهیزات ایمنی ترافیک ، هیچ اطلاعاتی در مورد مناطق حفاظت شده برای کودکان ، سالمندان و معلولان وجود ندارد.
نماینده لی اون جو گفت: “از آنجا که سال گذشته زمان اتمام پروژه در دولت ایالتی به تعویق افتاده بود ، ما با وزارتخانه های مربوطه همکاری کردیم و خواستاریم بلافاصله اطلاعات مربوط به ترافیک جاده را به رانندگان و افراد معلول به موقع ارتقا دهیم. . “همچنین احتمال وقفه در مدیریت اطلاعات را افزایش داد.” نماینده لی تأکید کرد ، “لطفاً به طور فعال با وزارتخانه های مربوطه همکاری کنید تا کودکان و افراد آسیب پذیر بتوانند با خیال راحت در جاده های خارج از صفر تصادفات رانندگی در منطقه حفاظت شده قدم بزنند.”
[박미영 기자([email protected])]
www.boannews.com) پخش غیرمجاز-توزیع مجدد ممنوع>
[ad_2]