[ad_1]
[보안뉴스 박미영 기자] Gyeonggi-do تصمیم گرفته است داده های عمومی مربوط به رانندگی خودکار را به دانشگاه هایی که رشته رانندگی خودکار را مطالعه می کنند ، ارائه دهد و دانشگاه با تجزیه و تحلیل و پردازش آن ، تحقیق در مورد رانندگی خودکار را انجام خواهد داد.

[사진=경기도]
در سی ام ماه گذشته ، لی جی مینگ ، فرماندار گیونگی ، توافق نامه ای تجاری با رئیس دانشگاه پوهانگ ، كیم مو هوان ، هان گون تائه ، رئیس دانشگاه كیونگ هی ، شین دونگ-ریول ، رئیس دانشگاه سونگ كویكوان ، پارك هیونگ جو ، امضا كرد. رئیس دانشگاه Ajou و جو یانگ چانگ ، رئیس انستیتوی فناوری همگرایی نسل بعدی.
فرماندار لی جی میونگ گفت: “یک نقطه وجود دارد که سطح فناوری خودمدیریتی در کره بسیار عقب است از سایر کشورهای پیشرفته. همچنین تلاش ها مهم هستند و تلاش های رهبری در دولت مرکزی ، از جمله دولت های محلی لازم است.” در صورت وجود تحقیقات زیادی در دانشگاه ها انجام می شود و اگر ما بتوانیم داده های عمومی خود را به اشتراک بگذاریم و از نتایج تحقیقات خود استفاده کنیم ، برای مدارس ، استان گیونگی و شرکت ها مفید خواهد بود. “” من منتظر جهانی خواهم ماند که بتوانم هرچه بیشتر پیشرفت کنم همانطور که ممکن است در مرحله فنی و تحقیقاتی این رشته باشد و روزی راه را برود. “
کیم مو هوان ، رئیس دانشگاه پوهانگ ، گفت: “به نظر می رسد این اولین باری است که من به استثنای گیونگ سانگ بوک دو ، مطالعه مشابهی را با سایر مناطق انجام می دهم. من از پیشنهاد استان گیونگی سپاسگزارم. “فارغ التحصیلانی وجود دارند که در زمینه رانندگی خودمختار سرمایه گذاری موفقیت آمیزی انجام می دهند و فکر می کنم داشتن فرصت آزمایش بسیار عالی بود. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا موفقیت اتومبیل های خودران را با هم مطالعه کنیم. “
گیون تائه هان ، رئیس دانشگاه کیونگی ، گفت: “اگر دانشگاه داده های زیادی از مرکز رانندگی خودمختار Pangyo دریافت کند و آنها را در مرکز تجزیه و تحلیل و دوباره به اشتراک بگذارد ، این فرصتی برای انجام تحقیقات رانندگی مستقل در آینده خواهد بود. “ما مشتاقانه منتظر تبدیل شدن به یک نقطه شروع توسعه صنعتی هستیم. من امیدوارم که Gyeonggi-do به مکانی مهم برای اداره صنعت وسایل نقلیه خودمختار تبدیل شود که در سراسر جهان در خارج از کره شناخته شده است. “
بر اساس این توافق نامه ، استان گیونگی کلیه امکانات از قبیل تختخواب رانندگی خودکار و رایانه و داده های بزرگ و نرم افزار تحقیقات رانندگی خودکار را در اختیار دانشگاه ها قرار خواهد داد و یک سیستم داده بزرگ بین Gyeonggi-do و دانشگاه ها برای اشتراک نتایج تحقیقات ایجاد خواهد کرد.
علاوه بر این ، دانشگاه ها قصد دارند تا از طریق دوره های عملیاتی کلان داده ، دوره های ویژه هوش مصنوعی و مدیریت مستقل داده های بزرگ برای کارکنان دره Pangyo 2 ، بهره وری بیشتر داده ها را افزایش دهند. همچنین برنامه ریزی شده است که یک مسابقه داده های بزرگ مستقل / هوش مصنوعی بین استان ها و دانشگاه ها برگزار کند. کیوان یونگ از کارآموزی دانشجو و آموزش در محل در دانشگاه پشتیبانی می کند و در استاد ویژه و مربی محقق موضوع دانشگاه در مرکز رانندگی خودمختار گیونگی شرکت می کند.
مجتمع تظاهرات رانندگی خودمختار Pangyo مکانی است که می توانید رانندگی خودکار را در جاده های واقعی با تمرکز در دره 1 و 2 Techno در Pangyo ، Seongnam نشان دهید. در ژوئیه 2016 ، وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل Pangyo را به عنوان یک مجموعه آزمایشی خودمدیریت شناسایی کرد و یک مجتمع نمایشی 10.8 کیلومتری خودران ساخت که در دسامبر 2021 تکمیل شود.
به دنبال احداث یک قطعه 1.6 کیلومتری در Pangyo 2nd Techno Valley District 1 در نوامبر 2018 ، قطعه 7 کیلومتری 1 Techno Valley 1 در سال 2019 در حال گسترش است تا یک آزمایش نمایشی انجام دهد.
برای ایجاد یک اکوسیستم خودمختار برای صنعت رانندگی با نسل بعدی انستیتوی تحقیقات فناوری همگرایی ، این استان مرکز رانندگی خودمختار Gyeonggi را در سال 2019 راه اندازی کرد و در حال حاضر از تظاهرات بسیاری از شرکت های رانندگی مستقل و م institسسات تحقیقاتی پشتیبانی می کند. در داخل مجموعه نمایش ، زیرساخت هایی مانند اینترنت اشیا (IoT) ، ارتباط دو طرفه بین وسایل نقلیه و اشیا ((V2X) را مدیریت و اداره می کند و نظارت کنترل ، داده های بزرگ و خدمات ابری مورد نیاز برای آزمایش های نمایشی را به صورت رایگان فراهم می کند.
[박미영 기자([email protected])]
www.boannews.com) پخش مجدد غیرمجاز ممنوع است>
[ad_2]