ال جی الکترونیکس خدمات تحویل ربات های داخلی خود را گسترش می دهد

[ad_1]

LG Electronics-GS Retail ، خدمات نمایشی برای تحویل ربات در برج GS در Gangnam-gu

[보안뉴스 박미영 기자] ال جی الکترونیکس خدمات تحویل ربات داخلی خود را با GS Retail گسترش می دهد. ال جی الکترونیکس اخیراً خدمات تحویل ربات را راه اندازی کرده است که محصولات را با استفاده از ‘LG CLOi ServeBot’ در فروشگاه GS25 در طبقه اول برج GS در Yeoksam-dong ، Gangnam-gu ، سئول به مشتریان تحویل می دهد.

[사진=LG전자]

این دومین بار از اواخر سال گذشته است که خدمات در GS25 در پارک علمی LG در Gangseo-gu راه اندازی شده است. LG Chloe Subbot جعبه ناهار ، ساندویچ و نوشیدنی را با سوار شدن به آسانسور در GS Tower و حرکت بین طبقات به مشتریان محلی تحویل می دهد.

به عنوان مثال ، وقتی مشتری مشغول کار در طبقه 23 GS Tower محصولات GS25 را با برنامه موبایل KakaoTalk انتخاب و سفارش می دهد ، کارمند فروشگاه کالای سفارش داده شده را روی یک ربات بارگیری کرده و وارد طبقه ای می شود که مشتری در آن قرار دارد. این ربات به تنهایی حرکت می کند ، آسانسوری را برمی دارد تا به زمین برسد و ورود را از طریق تلفن یا پیام کوتاه به او اطلاع می دهد.

LG Chloe Subbot (از نوع کشو) به ترتیب دارای ابعاد 50 سانتی متر ، 50 سانتی متر ، 130 سانتی متر عرض ، طول و ارتفاع است و حداکثر وزن قابل بارگیری در سه کشو 15 کیلوگرم است. قفل های امنیتی برای جلوگیری از سرقت یا از بین رفتن هنگام تحویل وجود دارد. علاوه بر این ، مدیران می توانند از راه دور وضعیت ربات را کنترل کرده و با استفاده از سیستم کنترل ربات ، تاریخچه تحویل را مدیریت کنند.

ال جی الکترونیکس و GS خرده فروشی انتظار دارند که راه حل های تحویل ربات که می توانند ارتباطات انسانی را کاهش دهند ، ضمن افزایش خدمات غیر حضوری ، به صرفه جویی در وقت کارمندان اداری مشغول می شود.

روح گو-چان گفت: مدیر عامل تجارت رباتیک ال جی الکترونیکس.
[박미영 기자([email protected])]

www.boannews.com) پخش مجدد غیرمجاز ممنوع است>

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.