آیا باید تمام روز را در محل کار خود بمانید؟ روزنامه العنبا

[ad_1]

بدن انسان برای ایستادن یا نشستن به مدت طولانی احساس راحتی نمی کند. نکات بسیاری در مورد چگونگی جذب کارمندان اداری بیشتر از طریق کار آنها وجود دارد ، اما در مورد کارمندانی که باید تمام روز را بمانند چه می کنید؟

در اینجا چند نکته برای رسیدن به راحتی و تعادل آورده شده است:

یک محیط کاری ایده آل فراهم کنید: ایستادن روی زمین جامد به مدت طولانی باعث تحریک عضلات در مقطعی می شود. سپس بدن سعی می کند بار را جابجا کند ، که منجر به تنش و در نهایت سردرد یا کمر درد می شود. همچنین خطر گردش خون ضعیف در پاها وجود دارد که منجر به واریس می شود.

کریستینا هیلفر از سازمان تجارت و لجستیک آلمان می گوید: “به عنوان مثال فرش های خاص می توانند از عهده بار سیستم اسکلتی عضلانی برآیند.”

تا زمانی که فرش ها یا کفپوش ها از اتلاف وقت فرد در ایستادن نمی کاهند ، می توانند فشار را کاهش داده و در نتیجه راحتی را بهبود ببخشند.

هیلفر می گوید: “به طور کلی ، کاهش میزان فضای پارکینگ در طول روز همیشه ضروری است.”

به محل کار خود بروید و استراحت فعال داشته باشید: غالباً به تغییرات کوچکی مانند تغییر وضعیت بدن نیاز است. Hilfer می گوید ، فقط باید وزن را از یک پا به پای دیگر برسانید یا پاها را از جلو به عقب بچرخانید.

کفش راحتی (و احتمالاً جوراب فشاری) بپوشید:

کیفیت کفش برای کسانی که مجبورند مدت طولانی بمانند بسیار مهم است. کفش هایی با پاشنه صاف ، متناسب و تهویه مناسب باید پوشیده شوند.

هیلفر می گوید: “باید فضای کافی برای حرکت انگشتان پا در کفش وجود داشته باشد.” نرم شدن (پد) برای جلوی پا و مچ پا بسیار مهم است ، زیرا از ایجاد فشار روی مفاصل و بروز خستگی جلوگیری می کند.

جوراب های فشاری به رگها فشار وارد می کنند و باعث می شوند خون با سرعت بیشتری به قلب برود.

تحریک جریان خون: یکی از راه های افزایش جریان خون ، استحمام پا است که در آن آب سرد و گرم را جایگزین می کنید.

اووه آیزنر از انجمن فیزیوتراپی آلمان می گوید حمام هایی با گرم شدن آهسته برای گردش خون مفید هستند. ابتدا پاها را در 22 درجه سانتیگراد در آب قرار دهید ، سپس از آب گرم استفاده کنید تا در طی 20 دقیقه دمای آب به 39 درجه سانتیگراد برسد. سپس پاها باید خوب خشک شوند.

ورزش های اوقات فراغت: برای جبران دوره هایی که فرد به صورت ایستاده سپری می کند ، ورزشهایی که باعث تقویت پاها و کمر می شوند راهی عالی برای گذراندن اوقات فراغت هستند مانند دوچرخه سواری ، آهسته دویدن ، پیاده روی یا استفاده از ماشین ورزشی.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.